محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

تابستان تیر98:شادی هادرپیش است و... مورخه 1398/4/7

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست

آدینه اول ماه تابستان است،باخودقرارگذاشتم تاآدینه ها،دروبلاگم ،بلاگ اسکای بنویسم ،تحت نام**دلنوشته های آدینه** وشبهای قبل آدینه (پنجشنبه شبها )،دربلاگ فا،بنویسم تحت عنوان **پنجشنبه شب ها** درباقیمانده ایام ازشنبه شب تولدم (هشتم تیردرحرم امام رضا علیه السلام ،مقدمه دفترچه خاطراتم راشروع میکنم،درتنهایی مطلق مطلق،سپس ازروزنهم تیرماه درحرم امام رضا علیه السلام ،اولین خاطراتم دردفترچه ، خاطراتم ، نگارش میگردد،واین دفترچه خاطراتم راتاروزی که توان نوشتن دارم ، ومیتوانم بنویسم ، مینویسم ، وبه یادگاربه سه پسرم ،ایمان واحسان وعلیرضا،میدهم تادرروزهای بعدمن ،روزهای تولدم(نهم تیرماه ها)رابرسرمزارم ،برگی ازصفحات آنرابخوانند،تادرآن دنیایی ، که دیگرنه صدایی ونه نشانی ، ازمن به گوش وذهن نمیرسد،خوشحال شوم،من وصیت کرده ام فقط روزهای تولدم برمزارم بیایند،نه درروزرفتنم ازدنیای بی مرام، ونه هیچ روزدیگری ، چون درتنهایی رفته ام ومیخواهم درتنهایی بمانم،روزهای تولدهم که تمایلدارم برسرمزارم بیایند،فقط بخاطراین است ،که تولدنگرفتن های،این دنیاراازیادببرم،خب حال که هستم قصددارم ،ازنهم تیروبازگشتم ازمشهد،ازساعت پنج بعدازظهر،یکشنبه سراغ عزیزانی بروم که روزی بوده اند،سرمزارپدری که ازجانم بیشتردوستش داشته ام ، واذن خواهم گرفت تابرای ادامه پسرهاراسروسامان داده وتارفتنشان یاری که مرافقط ،بخاطرخودم میخواهد،گزینش کنم ومابقی عمررادرمسافرت های داخلی وخارجی ،بگذرانم.محمدمهدی مخبری 1398/4/7 ساعت 13:45**

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد