محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

عیدانه سیزدهم:نغمه مسروردردیارغربت

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست

نغمه خواهرزاده من است وهمراه همسرش دراسپانیاهستند،یک مسافرت توریستی وتفریحی ودیداربرادرش دکترامیدکه شهرونداسپانیاشده واهل ورزش وتحصیل وکارومدیری موفق است،امروزتوواتساپ ویدیوکال داشتیم وهمگی ازعیدانه دوازدهم دربلاگ اسکای سئوال میکردند:که دایی این دلنوشته واقعی بود؟ ومنظورتان ازنگارش چه بوده؟اینک جواب من به خواهرزاده هایم نغمه ودکترامیدوشوهرخواهرزاده ام علی عزیزرامیخوانید،شایدشماهم دایی باشیدومطلبم به دردتان بخورد:

عیدانه دوازدهم واقعیتی غیرقابل کتفان است،حقیقت تلخی که جامعه گریبانگیرآن است،دایی یعنی پدرومادردوم خواهرزادهایش،معلم دلی واحساسی ورایگان آنها،راهنماولیدرزندگی وبدعت گذاراندیشه های نوین بابهره وری ازتجارب کسب شده وانتقال راهبردی برای آنها،خواهرزاده وخواهرزاده هااولاددایی نیستندولی کمترهم ازآنهانیستند،الان نمیدانم من دایی خوبی بودم یانه؟!واین جوابش نزدشماست امامن سالهاست سعی داشته ودارم تادایی خوبی بوده باشم،ولی خداروشکرشماهاخواهرزاده های خوبی بودیدومن ازشماراضی هستم،البته قدیمی هامیگفتندبچه حلال زاده به داییش میره،واماداستان واقعی که درعیدانه دوازدهم نوشتم راجع به دختری بودکه باسن کم استادمسلم دروغگویی،خطاکاری،خیانت ،وچابیدن ومال پرستی وحرام خواری وخدعه ونیرنگ وتزویر،میباشدکه پدرومادردرتربیت بدبودنش بی تآثیرنبوده اند،شخصی که موردآسیب روحی ومالی این دخترقرارگرفته،ازروی استحصال سراغ دایی دختررفته واستمدادمینماید،اماغافل ازاینکه دایی خودفقط متکبری است که زرق وبرق مال دنیاوحفظ اعتباراجتماعی اوراکورکرده وبه استمدادشخص آسیب دیده توجهی نکرده وحتی به بیماری جنسی وروان روحی خواهرزاده اش نیزاعتنایی نمیکند،من اورادایی نمیدانم،چون دایی که داییگری نکند دایی نیست ونباشدبهتراست تاباشدوکاری نکند!!!! من جان ومالم وقت وتوانم ،علم وتجربه وفکرم وعشقم متعلق به بچه هام وشماخواهرزادهام است،اگرروزی شمامشگلی خدای ناکرده داشته باشید میمیرم ولی مشگلتان رابه نحواحسن رفع میکنم،خب اگرمن دایی هستم اون دایی دخترهم دایی است؟؟؟!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد