محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

دلنوشته بهاری اردیبهشت(1398/2/12):دوران نقاهت نامزدی

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست

نقاهت درمعنی فارسی بازیابی تدریجی سلامت ونیروی شخص پس ازبیماری یاآسیب است که درخصوص بیماروآسیب دیده باکلمات دوران نقاهت معنامیسازدودرواژه گان دیگرکاربردی ندارد،اماامروزازاین کلمه دوران نقاهت دردلنوشته خودبهره مندی میکنم،امیدوارم ادای مطلب بخوبی صورت پذیرد،نامزدی زمان نامحدودشناخت دوانسان مذکروموءنث است،که دونفراجازه آشنایی وخوبتر شناسی همدیگرراتجربه میکنندتادرزندگی مشترک آینده دچارهیچگونه نادانسته واشتباهی نسبت بهم نباشند،دوران نقاهت نامزدی دلنوشته من است:چندسالی بوده که بیادوخاطره اش کم وبیش روزرابه شب وشب رابه روزمیرساند،خودرامتعلق به اونمی دانست تاروزطلایی درمحلی باورنکردنی باصدایش لرزش قلبم رامحسوس حس نمودم،نامش راصدامیکنداوبرمیگرددوجواب میدهد،شماره تماسم راگرفت وگویااوهم منتظرم بوده ومن بی خبر،ازاوکه صدای مردانه اش همچنان مرامبهوت ساخته خداحافظی مبکنم تابامن تماس بگیرد،بعدهادراولین ملاقات توضیح دادکه وقتی شماره راازتوگرفتم شب تاصبح بشماره تماست فکرمیکردم تاابنکه فردابافکربه تو،ترادعوت به ملاقات نمودم،خوشحال بودم که توآمدی ومن به مراددل واصل گردیدم،اومردی است که همانندمن تنهای تنهاست،هردوقف دیگران وهیچکس وقف مانیست،مابایددردوری همدیگربسوزیم وبسازیم تااین دوره نقاهت نامزدیمان باخوشی بسرآید،نه من ونه اوازاین دوری وتفکردورسازی راضی نبوده ونیستیم،مگرماازاطرافمان واطرافیانمان چه میخواهیم،هم من هم اوکه مرداست بایداسیرعقایدباقی مانده دوران نقاهت نامزدی رابگذرانیم،مهم این است که همدیگررادوست میداریم،بهم اعتمادداریم ومادیات برایمان مهم نبوده ونیست،باهم درتلاش بوده وساختن فرداراتجربه میکنیم،وازهیچ فرداوفردایی نمی هراسیم،دلم میخواهدعیدفطراوبامادروپدرم حرف بزندومنهم ماشین وخانه ام راتحویل گرفته باشم،برایمان دعاکنیدتااین دوران نقاهت نامزدیمان بسرآید.م م مخبری 12/2/1398 ساعت 02:10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد