محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

عیدانه چهاردهم:امیدمان دراسپانیا

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست

روزی که متولدشدمن مجردبودم،ودوران سربازی رامیگذراندم،اولین نوه خانواده واولین خواهرزاده من بود،بزرگ شدنش دربغل خواهرم وشوهرخواهرم وخانه ما،غالب گیری میشد،روزازدواج من درسال 1361 اوکوچکترین ساقدوش دامادباسه سال سن بود،درزمان تحصیل وقبل سربازی همراه وهمیاروهمکاو من بود،همه میگفتندامیددنباله داییش است،آری امروزمن بی دنباله هستم،اوازقبرس برای ادامه تحصیل وگرفتن دکترایش وکارعازم وساکن اسپانیاشد وهمچنان دراسپانیاسکناگزیده وموفقیتهای تحصیلی وعلمی وورزشی ومدیریتی وی موجب افتخارماگردیده است،گرچه مادروپدرش درفراغ ودوریش برای دیدن ودربغل گرفتنش غصه میخورن به داشتن چنین پسری مفتخرهستن،این خواهرزاده های خوب باعث فخروتجلی تربیت والای کانون خانوادگی وسلامتی روح وروان وتفکرات انسانی میباشند،وقتی اززبانشان کلمه دایی به گوش میرسد،تازه روح وجسم نقطه آغازین تولداورامتصورمیگرداند،ومن دایی بخودبخاطرداشتن چنین خواهرزاده ای احسنت میگویم وخدارابخاطرلطف بزرگی که درحق اولادان خوبم وخواهرزاده ای خوبم رواداشته شاکرترمیشوم،دایی هایی هستندکه نه اولادهای خوب دارند ونه خواهرزاده ای خوب،حسرت بیماری روانی وجنسی خواهرزاده عذابش میدهدوکاری ازدستش برنمی آید،تازه اگرخیانت ودروغگوبودن وحرامخواری ونیرنگ سازی وحیله ورزی خواهرزاده اش رااعلام کنی باپرستیژکاذب وبرخوردی بی غیرتانه،اعمال رفتاری زشت خواهرزاده اش راازمسئولیت خودسلب مینماید،من که پدرودایی موفقی درتربیت فرزندان وخواهرزاده هایم هستم بی تفاوتی وبی غیرتی این چنین دایی هایی رادرک نمیکنم،خداراشاکرم امیدوامین ونغمه ونسیم چهارخواهرزاده ام وچهارفرزندم مث دسته گل تحویل جامعه بشری داده وموفقیتم رامرهون الطاف الهی میدانم،برازنده بودن وموفقیت داشتن نصیب خواهرزاده هایم شده ،وباغیرت وغرورازآنهاوفرزندانم درمقابل هرناملایمت های اجتماعی دفاع خواهم نمود،خواهرزاده بدمال دایی بی توجه وبی غیرت،کاش کرواتهای دایی این خواهرزاده ها،آنهارامیتوانست ازبی توجهی وبی غیرتی اوضاع خواهرزاده رهایی میداد!!!امیدجان سعی کن همچنان مفیدجامعه باقی بمانی که بعدازمرگ من داییت رالعن ننمایند،راستی همزبان بگوییم لعنت بردایی های بی غیرت وبی توجه به اوصاف واعمال زشت خواهرزاده هایشان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد