محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

عیدانه دوم:چه رویی دارن دروغگوها

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست

روزدوم عیدیههویی یادمطلب مهمی افتادم،تواین قرن الکترونیک وفضاهای مجازی دروغ یابی ساده وسهل گردیده،تازه دروغ سنج های صنعتی الکترونیک وشکنجه گری جاسوسان توسط تزریق آمپول حقیقت یاب،دردسترس قرارگرفته ،گرچه دروغگوهای داخلی نیزطفره رفتن وتوجیح نمودنشان همراه پرروئیشان هم فزونی یافته،اماهنوزدروغگودشمن خداست چه بدترکسانی که درکناردروغ قسم بخداومقدسات راهم چاشنی میکنند،دوستی میگفت:ازچهارماه پیش متوجه شدم دوستم خیانت میکندوتازه پول هزینه خیانت وابزارخیانت راهم من پرداخت میکردم ودوستم قسم میخوردباکسی جزتوتماس وچت ندارم،ازقبل ازنیمه اسفندکه اعتراض کردم وتوسط اپیکیشن آپ آمارهزینه مکالماتشوبراش اسکرین شات کردم دیگه علنی خیانت روشروع کرد وبجای جواب سئوالاتم طفره رفت وهمه جابلاکم کرد،بیخبرازاینکه حتی توان بررسی چت هاشودرتلگرام و واتساپ وغیره دارم، ولی بخودم گفتم دروغگووخائن همیشه دروغگووخائن خواهدماند،کسی که ازخدانمیترسه چطورازتوبترسه؟خلاصه عطاشوبه لقاءش بخشیدم ورفتم....... البته دوست من نمیدونست اورفت ولی خداحق قسم های دروغین ودروغ هایش راخواهدگرفت!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد