محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

دلنوشته شب جمعه 1397/12/24:پنج روزآخرسال چه میکنیم؟

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست


امشب به مطلب مهمی اشاره خواهم کرد،شایدبرای بسیاری ازشماتازه گی داشته باشد،هرسال به این روزهاکه می رسیدم باخودمیگفتم:اشکالات خوددرسال کهنه راواردسال جدیدنخواهم نمود،قهروکینه هاودشمنی هارادراین سال درحال اتمام خاک میکنم،تجربه های بدست آمده دراین سال کهنه راباخودبه سال جدیدوارد میکنم تاکمترخطا واشتباه کنم،سال جدیدروی پیش راخوب می پنداشتم،چون یکسال عمرم راپشت سرمیگذارم وبرای تجربه کردن یکسال عمرگذراسال راشروع میکنم،ازخدامیخواستم تادراین باقیمانده سال شاهدحادثه وخبرناگواربرای آشنایان نباشم،چون ناگواری ها،خبرهای بد،دروغ های زیاد،وعده های بیخودزیاذشنیده بودم ودرطول سال زجرکافی کشیدم،چهرهای دورومتکبرومغروروخطاکاربسیاردیدم ودرطول سال شب هاراباکابوس آنان تاصبح هراسان طی نمودم،دلم رابسارشکستندوخردم نمودن تامرحله جنون آنی پیش رفتم،ایمان بخدارهابخش این تضززلات بود،خیلی هابساده گی من حندیدند وباگریه های دروغین خودرابه ماتحمیل نمودندوجیبمان راخالی  واموالمان رابه یغمابردند،به گرفتاری های ماخندیدن وبه خوشی نداشته ماحسادت ورزیدن،ازاینرومشتاق فرارسیدن سال جدیدهستم،ولی باخودقرارمیگذارم درسال جدیدکمترگول فریب دهندگان رابخورم وبه اشگهای تمساح گونه اشان اهمیت ندهم،دلم به حال کسانی که خواستاردروغین ترحم هستندنسوزد،خدایااین چندروزباقیمانده سال هم تاب وتحمل سختیهارابمن عنایت فرما،وسال جدیدراسالی خوب ومبارک بری ازدردومشگل ساز.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد