محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

پاورقی یازدهم: قانون جذب پیشنهادی مخبری

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست

انسانهادرقانون جذب صبروبردباری وشکیبایی رابرای تقویت فرصتهای زندگی دنبال میکنند،تادرونی صاف وپاک ومنزه برای خودبسازن،شایددرهمگان این یکسان نباشدولی امری حتمی است،مطلق بودنش زمانی اثبات میگرددکه هرسه خصیصه صبروبردباری وشکیبایی راباهم داشته باشند،اینهاازعناصرعقلی وطراوشات قلبی واحساسیست،ذهن آدمیان درقانون جذب مجموعه ساز،زندگی های احساسی بوده وتوان تحمل مصائب ومشلات رافزونی میدهد،توجه داشتن وبصیرت وخواستن وتوانستن هاراممکن میسازد،افرادی که رکن های قانون جذب رادرخودتقویت ومروروتکرارمیکننددرشدن هاوتسهیل اموردنیوی ومعنوی کلیدراه گشا هستند،دیگرراهی سخت وناممکن وجودنخواهدداشت،دنیابراساس انرژی های مثبت پایه ریزی شده،جهان هستی خالی ازنشدن ها نخواستن ها ندانستن ها ونفهمیدن هاست،گامهای مادرقانون جذب روشنایی وشفافی بیشترراممکن میسازد،روزهای خوب وخوبتردرراه است،چون ذهن مااینچنین می طلبدومیخواهد،من تغییروشکل گیری تازه رادرخودحس میکنم،قانون جذب درکنارخداوسورقرآنی،بسیارزمینه سازایجادخوبی ها درزندگی روزمره ماخواهدبود،حتی آنانی که خدارامیپرستن وباادیان مختلف درتعریف قانون جذب باوجودخالق به هرزبانی کتاب ومقاله مینویسند،به جامعه بشری درحال سکون جان وروح زندگی میدهند،امروزدرهوای سردزمستانی تهران خودمان قدمی زدم نه باد نه سرمانه پیاده روی خسته وبی انگیزه ام نکرد،مصمم بودم تاباخودخلوت کنم وبه قول عوام ببینم باخودم چندچندم،خیلی امیدواروخوشحال ازکسب انرژی های مثبت محیط بودم واثرات مهم قانون جذب رادرخودمشاهده میکردم،درپاورقی های بعدی رکن هفتم:تسلیم بودن بخدارامرورمیکنیم تاهفت رکن قانون جذب پیشنهادی من به اتمام برسد وبتوانیم زوایای مختلف راموردنقدقرادهیم،

ادامه دارد