محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

محمدمهدی مخبری

دلنوشته وخاطرات وقصه های اجتماعی

پاورقی اول:قانون جذب (پیشنهادی مخبری) مقدمه 1397/12/3

بنام خدایی که شکرگزاریش تسلی دلهاست

من درشانزده پاورقی،قانون جذب راموردبررسی ومطالعه قرارمیدهم،تامشتاقان ومحققین،این پدیده الهی راازدریچه تفکرات وتحقیقات یک مسلمان ایرانی نیز،باکتب وسایتهای،غربی مقایسه نمایند،تااین تب به جامعه افتاده،باسالمترین انتخاب موردبهره وری قرارگیرد.

قانون جذب فکرکردن نیست،توجه کردن است،این جمله مشترک درنظرات ونوشته های نویسندگان ومحققان،میباشد،سرمشق زندگی باذهن خوب به دورازکاستی ها،همین توجه کردن به هرآنچه هست میباشد،درقانون جذب من شامل هفت رکن وفرعیات متصل ومرتبط بوده،که سعی میکنم بادقت فراوان آنهارانگارش نمایم،رکن اول قانون جذب:شکرگزاری خدامیباشد،که آنراسرلوحه توجه قرارمیدهیم،هرروزصبح که چشم ازخواب می گشایم،توجه به نعماتش مرابه شکرگزاری مطلقش وامیدار،خدایاشاکرم که چشمانم بینایی دارند،زبانم نطق میکندوگوشهایم شنوایی دارند،خدایاشکرم که راه میروم ومی نشینم وکارهایم راخودم انجام میدهم،خدایاشکرگزارتم که اجازه شکرگوییت رابمن اعطا نمودی،شکرت میکنم بیشترازملائکه ذهنم درسکوت وماوای زمینی،شکربخاطرهمه دادهایت وصدهابیشترشکربخاطرتمامی ندادهایت،اگرتاشب شکرگزارت باشم بازکم است،اگرشب هنگام هم میخوابم باشکرگزاریت اجین است،اگربیرونم خالی ازشکربنظرمیرسد،درونم پرازشکرگزاری تومیباشد،توجه به شکرت تسلی دهنده دل من است،محال است بی شکرتو،مایل به ادامه راه باشم،

ادامه دارد